Δημοφιλείς αναρτήσεις

Τετάρτη 27 Μαΐου 2009

βηματα στην αιολικη και ιωνικη γη

Διαβασα ένα βιβλιο, «βηματα στην αιολικη και ιωνικη γη» λεγεται εκδοσεις σταμούλη της Μαριας Καντικα και μου αρεσε πολύ. Ειναι ένα οδοιπορικο-προσκυνημα στις χαμενες αλλα όχι λησμονημενες πατριδες που για μας που καταγομαστε από κει εχει ασφαλως πολλα να πει. Μου άρεσε η ευαισθητη και διεισδυτικη ματια της συγγραφεως και ο τροπος που προσεγγιζει τα πραγματα,χωρις διαθεση «μελο»,λιτα,υπαινικτικα και ουσιαστικα. Καθε τι τεκμηριωμενο,εχω διαβασει τις πηγες στις οποιες αναφερεται και εχω ακουσει ιδιοις ωσίν από το στομα των παπουδων μου αυτά που αναφερει,και άλλα πολλα. Όλα αυτά που θαπρεπε ο κάθε νεοελληνας που έχει ριζες μικρασιατικες να γνωριζει και να τα έχει σε μια άκρη της ψυχής ξεχωριστη και καποτε να παμε,οσοι αντεχουμε ,οσοι μπορουμε, το χρωστάμε εξαλλου ,στον εαυτο μας πανω απ’όλα .

Δεν υπάρχουν σχόλια: