Δημοφιλείς αναρτήσεις

Κυριακή 7 Φεβρουαρίου 2010

να μπει η Τουρκια στην ενωμενη ευρώπη;

Την έθαψαν ζωντανή επειδή μιλούσε με άντρες
ΤΗΝ ΕΘΑΨΑΝ ΖΩΝΤΑΝΗ για να αποκαταστήσουν την τιμή της οικογένειας. Το έγκλημά της ήταν ότι μιλούσε με άντρες. Η 16χρονη Μεντινέ Μεμί, από την επαρχία Ταχτά της Μαλάτιας, στη Νοτιοανατολική Τουρκία, ήταν αγνοούμενη από τα τέλη Δεκεμβρίου. Τελικά βρέθηκε μόλις προχθές θαμμένη, καθιστή σε έναν τάφο δύο μέτρων στο κοτέτσι του σπιτιού της και όλα δείχνουν ότι πρόκειται για άλλο ένα έγκλημα τιμής. «Το αποτέλεσμα είναι ανατριχιαστικό», αναφέρεται στην επίσημη ανακοίνωση που εκδόθηκε αμέσως μετά τη νεκροψία της νεαρής κοπέλας. Διαπιστώθηκε χώμα στους πνεύμονες και το στομάχι της και κανένα φάρμακο ή ναρκωτικό στο αίμα της. Κι αυτό οδήγησε τους ιατροδικαστές στο συμπέρασμα ότι η Μεντινέ θάφτηκε ζωντανή, έχοντας όλες τις αισθήσεις της. Στο παρελθόν, η νεαρή κοπέλα είχε προσφύγει στην αστυνομία καταγγέλλοντας την οικογένειά της ότι την κακοποιούσε. «Έχει φίλους... Αυτό μας ενοχλεί», είχε πει τότε ο πατέρας της στην αστυνομία. Έρευνες δείχνουν ότι το 40% του τουρκικού πληθυσμού εγκρίνει τα εγκλήματα κατά των γυναικών για αποκατάσταση της τιμής της οικογένειας.
ΤΑ ΝΕΑ 5-2-10

Η Τουρκια ζητάει να μπει στην ενωμένη ευρωπη,ενα χώρο που δεν δικαιούται ουτε γεωγραφικά ,ουτε ιστορικά αλλα ουτε και ηθικα.Δεν είναι το μοναδικο έγκλημα αυτό που ηρθε στο φως,είναι ολα αυτά τα καθημερινά μικρα και μεγάλα εγκλήματα σε βάρος του ανθρωπου,των δικαιωμάτων του ,της ισότητας,της ανεξιθρησκεία,της ελεύθερης διακίνησης ιδεών,του δικαιώματος της διαφορετικότητας.Η σύγχρονη Τουρκία εχει βαθια στα γονίδιά της τη βαρβαρότητα,την αμορφωσιά,την καταστροφικότητα και την αδιαλλαξία.
Δειχνει προς τα έξω ενα προσωπο που δεν ειναι δικό της,το Σελτσουκ,το Μποντρουμ,το Ισμιρ,δηλαδη την Εφεσο,την Αλικαρνασσο,τη Σμυρνη και πουλάει στους Ευρωπαίους τουρίστες το δικαίωμα να εκστασιάζονται βλέποντας την αγια -Σοφια ,το υδραγωγείο του Ιουστινιανού,την αριστοκρατία του Πέραν με τα νεοκλασσικα και το Βόσπορο,όλα ξένα,κλεμμενα απο την ιστορία. είναι η Τουρκία,που το 40% συμφωνει με τα εγκληματα τιμής,"επειδη μιλουσε με αγορια"

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

η άποψη μου είναι να μπει η τουρκία στην Ε.Ε..Το πνευματικό επίπεδο τον κατοίκων της καθώς και το ηθικό μου φαίνεται αμελητέο πρόβλημα για την ένταξή της μπροστά στα οφέλη που θα έχει η χώρα μας.εδώ πρέπει να αναφέρω πως περίππου το 40% των δαπανών του κράτους πηγαίνουν στην αγορά όπλων. απλά φανταστείτε πόσο θα μειωθεί αυτό το ποσοστό αν έχουμε εξασφαλισμένα τα σύνορά μας από την πλευρά του αιγαίου, γιατί κακά τα ψέματα το Ν.Α.Τ.Ο. δεν είναι εξασφάληση. στην συνέχεια στην Ε.Ε. θα διευθετηθεί το θέμα τον συνόρων μας στο αιγαίο.
η συμφεροντολογική μου άποψη λοιπόν είναι να μπουν γιατί μας συμφέρει σαν κράτος.
γιώργος πλαγιανός

Ανώνυμος είπε...

Μπορεί κανείς να φανταστεί την Τουρκία να συμπεριλαμβάνεται στα όρια μίας "κοινότητας" (Ε.Ε.)? Πώς είναι δυνατόν με τέτοια πραγματικότητα που κουβαλάει να καταφέρει να συμμετάσχει σε μία ένωση που θέλει να θεωρείται "κοινωνία"? Διαπιστώνει κανείς πως το λιγότερο πρέπει να τον προβληματίζει η πιθανή της ένταξη. Κατόπιν, πως θεωρεί κάποιος ασφαλής στο περιβάλλον της Ε.Ε. ? Πώς είναι τόσο σίγουρος η ένταξη της Τουρκίας στην Ε.Ε. δεν αυξήσει την αρνητική της επιρροή στη χώρα μας? Σε κάθε περίπτωση με τέτοιες ποιότητες κοινωνικο-πολιτικού πλαισίου δεν μπορεί να μην ανησυχεί κάποιος για την συν-ύπαρξη μαζί της σε οποιοδήποτε πλαίσιο.

Ανώνυμος είπε...

γεια σας. εμένα η άποψη μου είναι πως ο χαρακτήρας της Ε.Ε. δεν έχει καμία σχέση με κοινωνίες και κοινότητες. αυτό είναι ένα τυπικό μέρος της.είναι μία οικονομική ένωση και ταυτόχρονα συμμαχία. πια είναι η αρνητική επιρροή που έχει η τουρκία στην ελλάδα?
θέλω να επισημάνω επίσης πως η τουρκία έχει ένα μέρος της ευρώπης στα εδάφη της, οπότε δεν ισχύει αυτό που λένε ορισμένοι πως δεν ανήκει γιωγραφικά. επιπλέον δεν πιστεύω πως πρέπει να μας αποσχολεί ιδιαίτερα το ηθικό-κοινωνικό-πολιτιστικό επίπεδο των κατοίκων της, παρά μόνο η πολιτική που ακολουθεί καιθώς και η οικονομία της. το όφελος ή η ζημία μας δεν θα προέλθει από το επίπεδο των κατοίκων της αλλά από την πολιτική και την οικονομία της.

δυογένης ο σκυλόσοφος