Δημοφιλείς αναρτήσεις

Πέμπτη, 23 Ιουνίου 2011

ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ 2011

Το 20,44% των γραπτών βαθμολογήθηκαν με βαθμό κάτω από τη βάση 21,08% των γραπτών κυμάνθηκαν στην κλίμακα 15-17,9 και η πλειοψηφία (38,55%) των υποψηφίων απέσπασαν βαθμολογία ανάμεσα σε 12 και 14,9. μόλις το 1,04% των γραπτών στη Νεοελληνική γλώσσα βαθμολογήθηκαν με Άριστα δηλαδή από 18 μέχρι και 20.

Φυσική Θετικής Κατεύθυνσης άριστα κρίθηκε το 13.84%.
Χημεία Θετικής Κατεύθυνσης άριστα κρίθηκε ένα εντυπωσιακό ποσοστό της τάξεως του 36,54%.
Αρχές Οικονομικής Θεωρίας άριστα κρίθηκε το 23,52%.
Μαθηματικά Θετικής Κατεύθυνσης το 11,09% ήταν στην κλίμακα Άριστα (18 - 20).
Νεοελληνική Λογοτεχνία τα γραπτά που απέσπασαν άριστα (18 - 20), το 4,34%.
Αρχαία Ελληνικά Θεωρητικής Κατεύθυνσης το 2,78% των γραπτών απέσπασαν άριστη βαθμολόγηση (18-20).
Βιολογία Γενικής Παιδείας το 18,96% των γραπτών αρίστευσε(18-20)
Μαθηματικά και Στοιχεία Στατιστικής 21,3% απέσπασαν άριστη βαθμολογία (από 18-20).
Ιστορία Γενικής Παιδείας τα άριστα γραπτά, 7,32%.
Πηγή εφημεριδα ΝΕΑ 21-6-11

Ιδιαίτερη μνεία στα παιδιά Ηλιοπουλου Αλεξάνδρα (18 έκθεση),Βασιλακοπούλου χαρα (18,3),Τσεκε Δέσποινα (19,1),Σαραφιανου Εύα (18,1),Γεωργιαδη Φοιβο (18,1),Πλευρακη Ορέστη (93 ο ένας διορθωτής 17,7 τελικό),Αννα μαρια Λιογα (91 ο ένας τελικο 17,5), Τσιρωνη Αννα (18,2 ) αλλά και σε όλα τα παιδιά που περασαν το φασμα του 17 και 17,5 (Αθανασίου χριστινα, Νταλακου Κασσιανή, Κλαουδατου Μαριλια, Φιλιππαιου νικολετα, Κυριαζη Αλεξανδρο, Μπεζαντακου όλγα,Δαβρη Σοφία,Δούμα Αφροδιτη,Εγκιαζαρωφ Λίλιαν γιατί στην έκθεση υπάρχει κι ο αστάθμητος παράγοντας, το «φίλτρο» του διορθωτή που συχνά παραμορφώνει την εικόνα του γραπτού..Συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά που έδωσαν τις δημιουργικές τους ώρες,το απάνθισμα της εφηβείας τους παλεύοντας για το όνειρο. Και αυτα ,με το 16 και το 16,5 στην έκθεση (Πλαγιανος Γιωργος,Κουτσουκου Δημητρα,Τσιούστας Χαρης, Κοτρώτσου Ελευθερια,Αθανασιου αποστολης,Βαφειαδου Κατερινα,Μαντζιος Γιώργος, Παπάζογλου Κέλλη, Νικολακοπουλος άκης, Γκαραγκούνης Κωστας, Ευθυμιου Φωτης),και αυτά που έσπασαν το φράγμα του 15 (Ραφτοπουλου Αθηνα,Μισιτζη Αγγέλικα,Τραχανας Μανολης,Σπυροπουλος Αγγελος,Κατωγιαννακη Σεμινα,Ντεκουλη Μαντω,Σαμαρτζης Πανος,Γιολαντα Χαβελλα,Αριζος Σταυρος,Παπαδατου Ελισαβετ,Σιμιτζη Ελλη…βρακατσελη Ελφια…και ολα τα παιδια που έδωσαν την προσωπική τους μάχη … απλώς αναφερόμαστε στην έκθεση επειδή σ αυτό το μάθημα δεν είναι ο μαθητής και το γραπτό, όπως στα άλλα μαθήματα ,είναι ο μαθητής και ,συχνά ,τρεις διαφορετικές οπτικές γωνίες ,των διορθωτών. Απλώς αυτά τα παιδιά αντιπαλεύοντας αυτό το προσωπικό «φίλτρο» των διορθωτών,που φάνηκε και στη λογοτεχνία της θεωρητικής κατεύθυνσης με τις πολλές αναβαθμολογήσεις και αποκλίσεις, στάθηκαν πιο τυχερά. Συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά και στο καθένα ξεχωριστά που μας έδωσαν τις πιο δημιουργικές τους ώρες,το πιο όμορφο κομμάτι της ζωης τους …είναι όλα νικητές σ αυτην την πρώτη μεγάλη μάχη της ζωής τους που πρέπει να τους αφήσει γεύση επιτυχίας γιατι παλεψαν,ματωσαν και αυτό είναι το αντικειμενικό, μεγάλο κέρδος που αποκόμισαν που δεν αποτιμάται με μόρια γιατί είναι κατάθεση ψυχής και όχι αριθμών…..

Δεν υπάρχουν σχόλια: